Wednesday, December 23, 2009

害怕。

能够跟最爱的出街,
应该是开心的吧?

跟埋她的朋友出,
你会怎样呢?

我?
有时真羡慕,
那些能够social的人。
如何,
参入他们,
如何,
找话题,
如何,
沟通。

我?
不大会讲话。
我?
不大会沟通。

与我same channel 的人,
已渐渐的少了。
不知是他们少了,
还是我的channel少了。

好害怕,
我会带给她不快乐。
好害怕,
她会像她一样,
那样的骂我,讲我。

Still, if I had to choose between friends and soul mates,
The latter is my choice.
No matter how many times I wounded or died in a relationship,
I still will die for it.

0 comments: