Sunday, March 23, 2008

23 March.. ( Raining)

This is a song tat i would like to share wif u all, it's name is 我真的受伤了. by 王菀之.

its lyric is stated below:

灯光也暗了 音乐低声了

口中的棉花糖也融化了

窗外阴天了 人是无聊了

我的心开始想你了

电话响起了 你要说话了

还以为你心里对我又想念了

怎么你声音变得冷淡了

是你变了 是你变了

灯光熄灭了 音乐静止了

滴下的眼泪已停不住了

天下起雨了 人是不快乐

我的心真的受伤了

我的心真的受伤了

when i first heard this song, i felt sad, or touched. It has kinda sad tone, with a nice voice. Its lyric oso nice, it says tat a person misses someone, but the 'someone' treats him coldly, and in the end, his heart hurted like being stabbed several times..

1 comments:

KaHMinG said...

Hmmm... Nice song... ^^